« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

3. Złożenie ślubowania przez radną.

4. Raport o stanie Gminy Miasto Szczecin za 2023 rok.

5. Debata nad Raportem o stanie Gminy Miasto Szczecin za 2023 rok.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Szczecin wotum zaufania (projekt nr 121/24).

7. Absolutorium dla Prezydenta Miasta Szczecin.

7.2. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta.

7.3. Opinia biegłego rewidenta do sprawozdania finansowego miasta.

7.7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Szczecin za rok 2023 oraz sprawozdania finansowego Miasta Szczecin za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 roku (projekt nr 97/24).

7.8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Szczecin absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok (projekt nr 122/24).

8. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

- 99/24 – sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowych będących własnością Gminy Miasto Szczecin położonych w Szczecinie w rejonie ulicy Tama Pomorzańska - działka nr 9/27 z obrębu ewidencyjnego 1059, działka nr 9/30 z obrębu z ewidencyjnego 1059, działka nr 9/34 z obrębu ewidencyjnego 1059,

- 100/24 – wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieruchomości gruntowej niezabudowanej, będącej własnością Gminy Miasto Szczecin, położonej w Szczecinie w obrębie ewidencyjnym numer 4005 przy ul. Przestrzennej 77, składającej się z działek numer 8/4 i 8/5,

- 101/24 – wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieruchomości gruntowej niezabudowanej, będącej własnością Gminy Miasto Szczecin, położonej w Szczecinie w rejonie ul. Eskadrowej, stanowiącej działki nr 6/7 i 11/1, z obrębu ewidencyjnego 4404,

- 102/24 – wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieruchomości gruntowej zabudowanej, będącej własnością Gminy Miasto Szczecin, położonej w Szczecinie przy Al. Wojska Polskiego 64, stanowiącej działkę nr 31/6 z obrębu 1024 wpisanej do rejestru zabytków,

- 103/24 – wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieruchomości gruntowej zabudowanej, będącej własnością Gminy Miasto Szczecin, położonej w Szczecinie w obrębie ewidencyjnym numer 3100 przy ulicy Komuny Paryskiej 2, 3, stanowiącej działkę numer 25/57,

- 104/24 – udzielenia bonifikaty od cen netto nieruchomości gruntowych niezabudowanych sprzedawanych w trybie bezprzetargowym na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych,

- 105/24 – udzielenia bonifikaty od cen netto nieruchomości gruntowych niezabudowanych sprzedawanych w trybie bezprzetargowym na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych,

- 106/24 – udzielenia bonifikaty od cen netto nieruchomości gruntowych niezabudowanych sprzedawanych w trybie bezprzetargowym na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych,

- 107/24 – udzielenia bonifikaty od cen netto nieruchomości gruntowych niezabudowanych sprzedawanych w trybie bezprzetargowym na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych,

- 110/24 – opłat za usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Miasto Szczecin w ramach biletu wspólnego Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej zwanego Szczecińskim Biletem Metropolitalnym,

- 111/24 – sprostowania Uchwały nr LIX/1631/24 Rady Miasta Szczecin z dnia 23 kwietnia 2024 r. zmieniającej uchwałę w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru lub ujętym w gminnej ewidencji zabytków, położonym na obszarze miasta Szczecin,

- 112/24 – zmieniająca uchwałę w sprawie podniesienia wysokości wynagrodzeń, o których mowa w art. 85 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej dla rodzin zastępczych zawodowych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz rodzin pomocowych,

9. Raport z realizacji „Programu współpracy Gminy Miasto Szczecin z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2023 roku.

10. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi na nie.

11. Wolne wnioski i sprawy wniesione.

12. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej